ارتباط با ما (شماره های تماس و آدرس شبکه های اجتماعی موسسۀ ملک پور )

تماس با موسسه Mie

موسسه MIE از بروزترین و بهترین امکانات برای ارائه مشاوره به شما عزیزان استفاده می کند. در راستای این امر شما می توانید با کلیک کردن بر روی لینک مقابل، وارد صفحه مشاوره تصویری موسسه شده و از طریق Google Meet با یکی از مشاوران مجرب موسسه شروع به مکالمه کنید. شما این امکان را دارید که در فضایی دوستانه با ما ارتباط برقرار کرده و مشاوره دریافت نمایید.
مشاوره اولیه با حدود زمانی 20 دقیقه برای همه شما عزیزان رایگان است و پس از پایان زمان مشاوره در صورت راضی بودن و تمایل می توانید جهت مشاوره تخصصی، وقت رزرو کنید.
توجه به این نکته لازم است که جهت مشاوره رایگان تصویری حتما باید Google Meet داشته باشید. دقت کنید که در صورت عدم دسترسی به گوگل میت می توانید از طریق واتساپ تماس حاصل فرمایید.

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید.

مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید

ساعات پاسخگویی به تماس تصویری۱۱ لغایت ۱۶

روش های دیگر تماس با موسسه Mie

تماس رایگان

با این گزینه به تلفن های موسسه مستقیما وصل می شوید و می توانید به صورت اینترنتی و بدون پرداخت هزینه با ما تماس بگیرید.

برای استفاده از دکمه تماس مجانی، لطفا با اینترنت مناسب و بدون فیلتر شکن متصل شوید.

مشاوره مستقیم

شما می توانید جهت اخذ مشاوره مستقیم با آقای دکتر ملک پور از این دکمه استفاده کنید

پشتیبانی واتساپ

پیشنهاد ما استفاده از بخش تماس رایگان در قسمت بالای همین صفحه می باشد. در عین حال در صورت عدم موفقیت، قادر می باشید از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی موسسه تماس حاصل نمایید.

فرم درخواست مشاوره

شما از طریق فرم رو به رو می توانید وقت مشاوره رزرو کنید و مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس میگیرند

موسسه MIE سال ها پیش تحت نظر جناب آقای دکتر امیرمحمد ملک پور وکیل پایه یک دادگستری کار خود را آغاز کرد.
در ابتدا موسسه فعالیت خود را از امور مجاز حقوقی آغاز نمود و به مرور زمان دامنه فعالیت خود را به سمت همکاری با دانشگاه های معتبر دنیا، مراکز تحقیقاتی و همچنین ارتباط با وکلای سایر کشورها و موسسات کاریابی گسترش داد و از شهرت و محبوبیت برخوردار گردید و به عنوان اولین موسسه مهاجرتی اعتبار کسب نمود، که دلیل این اعتبار، ارائه خدمات موثر و مشاوره درست و مناسب به مشتریان و موکلین مجموعه بوده است.
دکتر امیرمحمد ملک پور فارغ التحصیل رشته حقوق برای تحصیل به خارج از کشور عزیمت کرده و با گذراندن یک دوره تحصیل زبان انگلیسی در لندن، پس از قبولی در مقطع کارشناسی ارشد حقوق بین الملل به ایران بازگشت. سپس جهت گسترش فعالیت موسسه برای ادامه تحصیل در مقطع دکترای دانشگاه ملی وین به تحصیل پرداخت و موفق به اخذ مدرک دکترا در زمینه حقوق بین الملل گردید.

موسسه MIE با فعالیتی متفاوت از موسسه ملک پور، شما را برای ارتباط با وکلای اروپایی یاری داده و در امر مهاجرت به اروپا راهنمایی می کند. شما می توانید در امور متفاوتی همچون تحصیل، کار، سرمایه گذاری و یا سایر روش های مهاجرت به اروپا از مشاورین موسسه MIE مشاوره گرفته و از خدمات موسسه بهره مند شوید.
موسسه MIE بابت مشاوره تلفنی اولیه هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی کند و در صورتی که شما تمایل به دریافت مشاوره تخصصی تر داشته باشید ما شما را به شخص مناسب ارجاع داده و هزینه های مشاوره را برای شما شرح می دهیم.

مراجعین و متقاضیان عزیز مهاجرت دقت بفرمایید که برخی از مطالب ارائه شده در سایت تنها جهت اطلاع رسانی می باشد و موسسه فعالیتی در این زمینه ندارد. به طور مثال موسسه MIE هیچ گونه خدماتی را در زمینه پناهندگی به هیچ کشور اروپایی انجام نمی دهد و مطالب مربوط به پناهندگی تنها برای آگاهی شما عزیزان از خطرات ارائه شده است بنابراین صرف ذکر مطالب، به مفهوم قبول پرونده یا ارائه خدمات در این زمینه نمی باشد.
موسسه MIE می تواند شما را در اموری همچون مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و یا مهاجرت سرمایه گذاری و سایر روش ها به اروپا یاری کند.
ما در تمام مسیر مهاجرت قدم به قدم در کنار شما خواهیم بود و در برابر مشکلات و چالش ها شما را یاری داده و به مسیر درست هدایت می کنیم. برای آگاهی از شرایط مهاجرت به کشورهایی همچون انگلستان، اتریش، مجارستان، یونان، بلژیک و سایر کشور های اروپایی تنها کافی است با ما تماس حاصل فرمایید تا شرایط شما به صورت رایگان مورد بررسی قرار بگیرد.

مشاوره رایگان